Münacat | Münacat | 21
(1-30)
Hәm, nasıl ki bütün o yüz binlәr muxbir-i sadıqlar, mu'cizatlarına vә kәramatlarına vә hüccәtlәrinә istinad edәrәk Sәnin varlığına vә birliyinә şәhadәt edәrlәr. Öylә dә, hәr şeyә mühit olan Әrş-i Әzәmin külliyat-ı umurunu idarәdәn, ta qәlbin qayәt gizli vә cüz'i xatıratını vә arzularını vә dualarını bilmәk vә işitmәk vә idarә etmәyә qәdәr cәrәyan edәn rububiyәtinin dәrәce-i haşmәtini vә gözümüz önündә hәdsiz müxtәlif әşyayı birdәn icad edәn, heçbir fiil bir fiilә, bir iş bir işә mani olmadan, әn böyük bir şeyi әn kiçik bir sinәk kibi qolayca yapan qudurәtinin dәrәce-i әzәmәtini icma' ilә, ittifaq ilә e'lan vә ixbar vә isbat ediyorlar.
Hәm, nasıl ki bu kainatı ziruha, xüsusәn insana mükәmmәl bir saray hökmünә gәtirәn; vә Cәnnәti vә sәadәt-i әbәdiyәyi cin vә insә ihzar edәn vә әn kiçik bir zihәyatı unutmayan; vә әn aciz bir qәlbin tәtmininә vә tәltifinә çalışan rәhmәtinin hәdsiz genişliyini vә zәrratdan ta sәyyarata qәdәr bütün әnva-ı mәxluqatı әmrlәrinә itaat etdirәn vә tәsxir vә tәvzif edәn hakimiyәtinin nәhayәtsiz vüs'atını xәbәr verәrәk, mu'cizat vә hüccәtlәriylә isbat edәrlәr. Öylә dә, kainatı, әczaları әdәdincә risalәlәr içindә bulunan bir kitab-ı kәbir hükmünә gәtirәn; vә Levh-i Mahfuzun dәftәrlәri olan İmam-i Mubin vә Kitab-ı Mübindә, butün mövcudatın bütün sәrgüzәştlәrini qeyd edib yazan, vә ümum çәyirdәklәrdә ümum ağacların fihristlәrini vә proqramlarını vә zişüurun başlarında, bütün qüvve-i hafizәlәrdә, sahiblәrinin tarixçe-i hәyatlarını yanlışsız, müntәzәmәn yazdıran elminin hәr şeyә әhatәsinә; vә hәr bir mövcuda çox hikmәtlәri taxan, hәtta hәrbir ağacda meyvәlәri sayısınca nәticәlәri verdirәn; vә hәr bir zihәyatda ә'zaları, bәlki әczaları vә hüceyratları әdәdincә maslahatları tә'qib edәn; hәtta insanın lisanını çox vәzifәlәrdә tәvzif etmәklә bәrabәr, taamların dadları әdәdincә, zevqi olan mizancıqlar ilә tәchiz etdirәn hikmәt-i qudsiyәnin hәr bir şeyә şümuluna; hәm bu dünyada nümunәlәri görülәn cәlali vә cәmali isimlәrinin tәcәllilәri, daha parlaq bir surәtdә әbәdü'l abadda dәvam edәcәyinә; vә bu fani alәmdә nümunәlәri müşahidә edilәn ihsanatının daha şaşaalı bir surәtdә dar-i sәadәtdә istimrarına vә bәqasına; vә bu dünyada onları görәn müştaqların әbәddә dәxi rәfaqәtlәrinә vә bәrabәr bulunmalarına bil-icma; bil-ittifaq şәhadәt vә dәlalәt vә işarәt edәrlәr.
Hәm, nasıl ki bu kainatı ziruha, xüsusәn insana mükәmmәl bir saray hökmünә gәtirәn; vә Cәnnәti vә sәadәt-i әbәdiyәyi cin vә insә ihzar edәn vә әn kiçik bir zihәyatı unutmayan; vә әn aciz bir qәlbin tәtmininә vә tәltifinә çalışan rәhmәtinin hәdsiz genişliyini vә zәrratdan ta sәyyarata qәdәr bütün әnva-ı mәxluqatı әmrlәrinә itaat etdirәn vә tәsxir vә tәvzif edәn hakimiyәtinin nәhayәtsiz vüs'atını xәbәr verәrәk, mu'cizat vә hüccәtlәriylә isbat edәrlәr. Öylә dә, kainatı, әczaları әdәdincә risalәlәr içindә bulunan bir kitab-ı kәbir hükmünә gәtirәn; vә Levh-i Mahfuzun dәftәrlәri olan İmam-i Mubin vә Kitab-ı Mübindә, butün mövcudatın bütün sәrgüzәştlәrini qeyd edib yazan, vә ümum çәyirdәklәrdә ümum ağacların fihristlәrini vә proqramlarını vә zişüurun başlarında, bütün qüvve-i hafizәlәrdә, sahiblәrinin tarixçe-i hәyatlarını yanlışsız, müntәzәmәn yazdıran elminin hәr şeyә әhatәsinә; vә hәr bir mövcuda çox hikmәtlәri taxan, hәtta hәrbir ağacda meyvәlәri sayısınca nәticәlәri verdirәn; vә hәr bir zihәyatda ә'zaları, bәlki әczaları vә hüceyratları әdәdincә maslahatları tә'qib edәn; hәtta insanın lisanını çox vәzifәlәrdә tәvzif etmәklә bәrabәr, taamların dadları әdәdincә, zevqi olan mizancıqlar ilә tәchiz etdirәn hikmәt-i qudsiyәnin hәr bir şeyә şümuluna; hәm bu dünyada nümunәlәri görülәn cәlali vә cәmali isimlәrinin tәcәllilәri, daha parlaq bir surәtdә әbәdü'l abadda dәvam edәcәyinә; vә bu fani alәmdә nümunәlәri müşahidә edilәn ihsanatının daha şaşaalı bir surәtdә dar-i sәadәtdә istimrarına vә bәqasına; vә bu dünyada onları görәn müştaqların әbәddә dәxi rәfaqәtlәrinә vә bәrabәr bulunmalarına bil-icma; bil-ittifaq şәhadәt vә dәlalәt vә işarәt edәrlәr.
Səs yoxdur