Münacat | Münacat | 15
(1-30)
Hәm ağaclar ve nәbatlar, ümumәn yapraq vә çiçәk vә meyvәlәrinin kәlimәlәriylә Sәni tәqdis vә tәsbih vә tәhmid etdiklәri kibi, o kәlimәlәrdәn hәrbirisi dәxi ayrıca Sәni tәqdis edәr. Xüsusәn meyvәlәrin bәdi' bir surәtdә әtlәri çox müxtәlif, sәn'әtlәri çox әcib, çәkirdәklәri çox xariqa olaraq yapılaraq, o yemәk tablalarını ağacların әllәrinә verib vә nәbatların başlarına qoyaraq zihәyat müsafirlәrinә göndәrmәk cihәtindә, lisan-ı hal olan tәsbihatları, zuhurca lisan-ı qal dәrәcәsinә çıxar. Bütün onlar Sәnin mülkündә, Sәnin quvvәt vә qudrәtinlә, Sәnin iradә vә ehsanatınla, Sәnin rәhmәt vә hikmәtinlә müsәxxәrdirlәr vә Sәnin hәrbir әmrinә mutidirlәr.
Ey şiddәt-i zuhurundan gizlәnmiş vo ey kibriya-yı әzәmәtindon tәsәttür etmiş olan Sani-i Hәkim vә Xaliq-i Rәhim!
Bütün әşcar vә nәbatatın, bütün yapraq vә çiçәk vә meyvәlәrin dillәriylә vә әdәdiylә, Sәni qusurdan, әczdәn, şәrikdәn tәqdis edәrәk hәmd ü sәna edәrim.
Ey Fatır-ı Qәdir! Ey Müdәbbir-i Hәkim! Ey Mürәbbi-i Rәhim!
Rәsul-i Әkrәm Әleyhissәlatü Vәs-sәlamın tәlimiylә vә Qur'an-ı Hәkimin dәrsiylә anladım vә iman etdim ki, nasıl nәbatat vә әşcar Sәni tanıyorlar, Sәnin sıfat-ı qüdsiyәni vә Әsma-i Hüsnanı bildiriyorlar. Öylә dә zihәyatlardan ruhlu qısmı olan insan vә heyvanatdan heçbirisi yoxdur ki, cismindә qayәt müntәzәm saatlәr kibi işlәyәn vә işlәtdirilәn daxili vә xarici әzalariylә vә bәdәnindә qayәt incә bir nizam vә qayәt hәssas bir mizan vә qayәt mühim faydalar ilә yerlәşdirilәn alat vә duyğularıylә vә cәsәdindә qayәt sәn'әtli bir yapılış vә qayәt hikmәtli bir tәfriş vә qayәt diqqәtli bir müvazәnә içindә qonulan cihazat-ı bәdәniyәsiylә, Sәnin vücub-u vücuduna vә sifәtlәrinin tahaqququna şәhadәt etmәsin. Çünki, bu qәdәr basiranә, nazik sәn'әt vә şüurkaranә, incә hikmәt vә müdәbbiranә, tam müvazәnәyә, әlbәttә kor quvvәt vә şüursuz tәbiәt vә sәrsәri tәsadüf qarışamazlar vә onların işi olamaz vә mümkün deyildir. Vә kәndi kәndinә tәşәkkül edib öylә olması isә, yüz dәrәcә muhal içindә muhaldir. Çünki o haldә hәr bir zәrrәsi, hәrbir şeyini vә cәsәdinin tәşәkkülünü, bәlki dünyada әlaqәdәr olduğu hәr şeyini bilәcәk, görәcәk, yapabilәcәk, adәta ilah kibi, әhatәli bir elmi vә qudrәti bulunacaq, sonra tәşkil-i cәsәd ona hәvalә edilir vә "Kәndi kәndinә oluyor" denilәbilir.
Səs yoxdur